NemeN AW 2014
Zapomnijcie o Stone Island, CP Company czy Ten C. Król może być tylko jeden i w tym sezonie jest nim NemeN. Firma działa zaledwie od 2 lat. Nie ma swojego sklepu, a całą kolekcję dystrybuuje online. Niemal zewsząd słychać wyłącznie pozytywne głosy na ich temat. To przekłada się na świetną sprzedaż. Nie wiele firm może pochwalić się tak dobrym wynikiem sprzedażowym w obecnych czasach. Kolekcja jesienna, pojawiła się na ich stronie zaledwie kilka dni temu i już w zasadzie została wykupiona. Mimo że cenowo klasyfikuje się w okolicach Stone Island to jednak jakością i czystością projektów, zdecydowanie góruje nad konkurencją. Jakość wykonania gwarantuje metka made in Italy. Jest to jeden z elementów wyróżniających ich na tle konkurencji, coraz chętniej przenoszącej swoją produkcję do Chin.
Właściciele marki zafascynowani stylem Massimo Osti, legendarnego założyciela marki Stone Island, kontynuują jego dzieło w zakresie projektowania odzieży z wykorzystaniem unikalnych tkanin i tekstur.
Na jesienna kolekcja składają się przede wszystkim kurtki, choć z roku na rok rozszerzają asortyment.
Jeśli ktoś z was zdecyduje się na zakup to ma do wyboru, czekać do przyszłego roku lub poszukać swojego rozmiaru w sklepach np.: casualclothing, norsestore czy stonemenswear, które dysponują ograniczoną kolekcją. Na wyprzedaż nie ma co liczyć.
Zdjęcia pochodzą z ich oficjalnej strony, lookbook z brandshopby